Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy i budowanie świadomości wśród odbiorców nie jest łatwym zadaniem. Co więcej, nie jest to linearny proces, ale odbywa się na kilku płaszczyznach. Dlatego przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na łączenie różnych rozwiązań – na przykład koordynowanie kampanii internetowych z gadżetami reklamowymi. Choć gadżety reklamowe nie są nowym rozwiązaniem, to dziś nabierają całkiem nowego znaczenia. Dlaczego warto włączyć gadżety reklamowe do strategii marketingowej firmy?
W czym mogą pomóc gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe, czyli wszelkiego rodzaju smycze, kubki, koszulki, torby, power banki z logiem firmy, to bardzo dobre narzędzie marketingowe. Dodatek tego typu wzbudza w odbiorcy pozytywne emocje i co ważne, jest nośnikiem reklamy naszej firmy. Umieszczone na produkcie logo sygnuje upominek. Dlaczego warto inwestować w tego typu dodatki? Przede wszystkim jest to bardzo dobry sposób na kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. Nawet mały gadżet, taki jak długopis rozdany na targach, pokazuje, że zależy nam na kliencie i podchodzimy do tej kwestii na poważnie.
Gadżety reklamowe z logo to także skuteczna metoda na budowanie świadomości wśród odbiorców. Automatycznie zostajemy skojarzeni z miłym dodatkiem, a rozdawanie gadżetów sprawia, że nasza firma z większym prawdopodobieństwem zapadnie w pamięć. Co więcej, obdarowany klient staje się naszą reklamą. Dlatego warto wybierać gadżety, które są praktyczne i można je wykorzystać na co dzień. Gadżet reklamowy raz puszczony w obieg zostaje w nim na lata i jest to bardzo skuteczna promocja naszej firmy.
Jak wybrać gadżety gadżety promocyjne?
Żeby jednak gadżety reklamowe przynosiły wymierne korzyści, trzeba odpowiednio je wybrać. Jak to zrobić? Przede wszystkim postaw na praktyczne dodatki, które nie będą tylko rzeczą, która zaraz trafi do szuflady. Dlatego gadżet reklamowy warto dopasować do potrzeb klienta i sytuacji. Na przykład na targach branżowych możesz zaopatrzyć się w długopisy z logiem firmy, lub płócienne torby. Takie dodatki są małe, uniwersalne i każdy z nich korzysta.
Z kolei dla klientów biznesowych, z którymi masz bardziej bezpośredni kontakt możesz postawić na power banki, głośniki reklamowe, czy słuchawki. Te drugie z całą pewnością doceni klient z branży muzycznej, czy po prostu dźwiękowej. Jeśli natomiast organizujesz szkolenia, to dla uczestników możesz przygotować koszulki reklamowe lub czapki z daszkiem. Tego typu upominek zostanie z osobą obdarowaną na dłużej.